Erivajadusega laste märkamine ja toetamine koolieelses eas

Kas soovid õppida, kuidas paremini mõista ja toetada erivajadustega lapsi nende varajases arenguetapis? Kui jah, siis oled oodatud meie praktilisele koolitusele, mille eesmärgiks on anda esmased teadmised ja oskused lapse võimaliku erivajaduse märkamiseks ning erivajadusega lapse toetamiseks.

Koolituspäevadel keskendume, kuidas tuvastata lapse erivajadusi juba varases eas ning kuidas toetada lapse arengupotentsiaali. Samuti anname näpunäiteid, kuidas luua erivajadusega lapsele turvaline ja talle vastav füüsiline keskkond.

Целевая группа

Inimesed, kes töötavad lapsehoidjana või lasteaiaõpetaja assistendina, lapsevanemad või inimesed, kes puutuvad oma elus või töös kokku erivajadustega lastega.

Содержание курса

    • Info kogumine lapse erivajaduste kohta.
    • Tegevuste planeerimine ja elluviimine.
    • Hooliva ja salliva keskkonna loomine
    • Füüsilise keskkonna kujundamine, sh abivahendite kasutamise toetamine.
    • Lapse arengupotentsiaali ja tugevate külgede toetamine.
    • Märkamine ja toetamine järgmiste erivajaduste puhul:
    1. Aktiivsus- ja tähelepanuhäire
    2. Autismispektrihäired
    3. Intellektipuue
    4. Meelepuuded
    5. Epilepsia
    6. Diabeet
    7. Kehapuuded
    8. Depressioon

    Koolitajad

    Ere Tuunas

    Ere Tuunas on omandanud eripedagoogi kutse Tartu Ülikoolis (magister, cum laude). Töötab Rõuge Koostöökeskuses eripedagoogina... Loe veel
    Ere_tuunas

    Ere Tuunas

    Ere Tuunas on omandanud eripedagoogi kutse Tartu Ülikoolis (magister, cum laude). Töötab Rõuge Koostöökeskuses eripedagoogina ning MTÜ Lõuna-Eesti Erihooldusteenuste Keskuses tegevusjuhendaja ja rehabilitatsioonimeeskonna eripedagoogina. Juhib Võru ATH tugirühma. Täiskasvanute koolitamiseks vajaliku pädevuse on Ere omandanud läbi pika koolitajakogemuse. 

    • 18.09-19.09
    • 142.00€
    • Kastani 39, Veebikeskkonnas Zoom, Tartu, osaliselt veebis
    • 09.30-16.30
    • Eesti
    • 12 tundi (12 akadeemilist tundi auditoorset tööd)