Koolieelses eas on lapse üldfüüsiline, sotsiaalne, emotsionaalne ja vaimne areng vähemal või rohkemal määral seotud liikumistegevustega. Mida mitmekesisem ja rikkalikum on lapse liigutuskogemus koolieelses eas, seda täiuslikumaks kujuneb kehaline tunnetuslik tase ning seeläbi kujunevad lapse enesehinnang ja eduelamus. (Oja, L. 2009).
Целевая группа
Lasteaiaõpetajad, lapsehoidjad, lastega töötavad spetsialistid, lapsevanemad
Содержание курса
- liikumisalased üldteadmised – arusaamad ja teadmised, mis on seotud liikumise, enesekontrolli, hügieeni, ohutuse, terminoloogia ja mõistete valdkonnaga;
- liikumismängud – praktilisi näiteid erinevas vanuses lastega;
- ainetevaheline lõimimine – kuidas siduda erinevaid ainevaldkondi liikumisega;
- lapse arengu etapid.
Koolitajad

Urme Ernits
Urme Ernits omab Tartu Ülikooli bakalaureusekraadi sporditeaduste erialal. Lisaks on läbinud õpetajakoolituse õppekava ning omab... Loe veel