Uus! Tegevusjuhendaja koolitus koos esmaabiandja väljaõppega

10.03-25.07

Võru

Koolituse eesmärgiks on valmistada ette tegevusjuhendaja, kes juhendab ja toetab psüühilise erivajadusega inimest igapäevatoimingute, töö- ja huvitegevuste sooritamisel, et tagada tema maksimaalne iseseisvus ja elukvaliteet. Kui Sulle meeldib teisi juhendada ning abistada, siis tule koolitusele! Rohkem infot tegevusjuhendaja ameti kohta on leitav SIIT.

Koolituse maht on 266 akadeemilist tundi, millest 250 tundi on auditoorset õpet, sh 68 tundi juhendatud õppepraktika teenuseosutaja juures ja 16 tundi esmaabiandja väljaõpet. Iseseisva tööna tuleb juhendatud õppepraktika põhjal (68 akadeemilist tundi) koostada iseseisvalt lõputöö (tegevusplaan teenust saavale isikule, 16 tundi) ning see kaitsta.

Õppekava järgib Sotsiaalkaitseministri 26.04.2022 määrust nr 38 "Tegevusjuhendaja ettevalmistusnõuded ja nõuded koolitusele“ lisa 1 "Tegevusjuhendaja koolituse kava".

Koolituse läbimise järel on võimalik minna taotlema sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna spetsialisti kutset tegevusjuhendaja spetsialiseerumisele, kutse taotlemise eeltingimustest ja nõuetest loe täpsemalt kutset andva organisatsiooni Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon lehelt.

Täpsem info koolituse korralduse kohta on leitav allpool ("Muu info").

 

Kui koolitusele soovija on läbitud tegevusjuhendaja sissejuhatava koolituse e-õppe programmi (40 akadeemilist tundi) ja omab nõuetekohast tunnistust, siis on võimalik VÕTA (varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamine) kaudu osaliselt arvestada koolituse I moodul, 25 akadeemilise tunni ulatuses. VÕTA raames saab ära arvestada järgmised teemad:

  • Psüühilise erivajadusega inimeste hoolekanne Eestis – 8 ak tundi
  • Erihoolekandeteenuste sihtrühmad ja eripära  (sh raskesti mõistetav käitumine) – 7 ak tundi
  • Eetika hoolekandes – 4 ak tundi
  • Meeskonna- ja võrgustikutöö erihoolekandes – 6 ak tundi

Sellekohase soovi koos tunnistusega peab huviline esitama enne koolituse algust koolitusasutusele. Vt täpsemalt Luwi koolituskeskuse kvaliteedi tagamise alused punkt 2.10.

Täiendav info e-õppe programmist on leitav SIIN.

Sihtgrupp

Inimesed, kes soovivad tööle asuda tegevusjuhendajana.

Kursuse sisu

    I moodul – psüühilise erivajadusega inimene ja erihoolekandeteenused (40 tundi auditoorset tööd)

    • Psüühilise erivajadusega inimeste hoolekanne Eestis
    • Erihoolekandeteenuste sihtrühmad ja eripära  (sh raskesti mõistetav käitumine)
    • Psüühilise erivajadusega inimeste juhendamine (sh tegevusplaanist tulenevad tegevused ja tegevusplaani konsultatsioon)
    • Eetika hoolekandes
    • Kutse taotlemine
    • Meeskonna- ja võrgustikutöö erihoolekandes

    II moodul – erihoolekandeteenuseid kasutavad sihtrühmad (54 tundi auditoorset tööd ja 28 tundi praktilist tööd)

    • Psüühikahäired, sh intellektipuue. Äärmuslik abi- ja toetusvajadus
    • Suhtlemise alused ja eripärad suhtlemisel psüühikahäirega inimestega
    • Tegevusvõime, eesmärgistatud tegevus
    • Arengupsühholoogia alused ja arenguvaldkondade iseärasused puuetega inimestel

    III moodul – klienditöö alused (48 tundi auditoorset tööd ja 30 tundi praktilist tööd)

    • Tegevusjuhendaja töövaldkond ja rollid
    • Tegevuse analüüs ja kohandamine
    • Tegevusvõime hindamine
    • Klienditöö meetodid
    • Peamised töövõtted igapäevases hoolduses
    • Tegevusplaani koostamine, kaitsmine
    • Terviseseisundi jälgimine ja ravimiõpetuse alused
    • Esmaabi

    IV moodul – Spetsiifilised oskused klienditöös (40 tundi auditoorset tööd ja 10 tundi praktilist tööd)

    • Rühmatöö klienditöös
    • Raskestimõistetava käitumise juhtimine
    • Tegevusvõime hindamine
    • Seksuaalkäitumise juhendamine ja väärkohtlemise ennetamine
    • Teraapilised ja arendavad tegevused klienditöös

     

    V Iseseisev töö (lõputöö) – tegevusplaani koostamine teenust saavale isikule (16 tundi iseseisvat tööd)

      Muu info

      Koolituspäevad toimuvad kas kohapeal klassiruumis või reaalajas veebikeskkonnas.

      Õpe toimub tööpäevadel 2-3 korda nädalas, täpne tunniplaan edastatakse registreerujatele hiljemalt nädal enne koolituse algust. Koolituskeskusel on õigus vajadusel teha tunniplaanis muudatusi.

      Pane tähele! Veebis toimuvate koolituspäevade puhul ootame, et osalejal on olemas püsiv internetiühendus, töötav mikrofon ja kaamera, mida kasutada kogu koolituspäeva jooksul. Vajalik on ka aktiivse meiliaadressi omamine õppematerjalide ja info saatmiseks. 

      Koolituse lõpuks tuleb juhendatud õppepraktika põhjal (68 akadeemilist tundi) koostada etteantud vormi alusel iseseisvalt lõputöö (tegevusplaan teenust saavale isikule, mahuga 16 tundi) ning see koolituse viimasel päeval suuliselt kaitsta.

      Koolituse hind sisaldab osalemist koolitusel, juhendamist, eraldi tasu praktikaasutusele õppepraktika juhendamise eest, 16-tunnist esmaabiandja väljaõppe koolitust, õppematerjale ning klassikoolituse korral kohvipause. Koolituse edukalt läbinutele väljastatakse digitunnistus.

      Võimalusel toimuvad õpingute raames õppekäigud erihoolekandeteenuseid pakkuvatesse asutustesse.

      • Kellaaeg: 9.30-17.00
      • Asukoht: Räpina mnt 12, Veebikeskkonnas Zoom, Võru
      • Kestvus: 266 tundi
      • Sisaldab: 266 akadeemilist tundi, millest 250 tundi on auditoorne ja praktiline töö (sh 68 tundi praktikat teenuseosutaja juhendamisel) ning 16 tundi iseseisev töö
      • Hind: 2048.36 € + km

      Koolituskeskus Luwi on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

       

      Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

      Õppekava uurides pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

       

      Koolituskeskusel on õigus vajadusel teha tunniplaanis muudatusi

       


      Küsimused ja lisainfo:

      Anu Redi

      Kliendihaldur (Tartu)

      5081 737
      anu.redi@luwi.ee

       

      Monika Silivask-Ild

      Sekretär (Tallinn)

      5377 0477

      monika.silivask-ild@luwi.ee

      Larissa Andrejeva

      Kliendihaldur  (venekeelsed koolitused)

      516 0115

      larissa.andrejeva@luwi.ee

      Registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

      Luwi OÜ on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise.


      Koolitajad:

      Ene Pill
      Ene Pill – 1994–1999 õppeosakonna juhataja, 1999–2000 TPÜ terviseuuringute labori teadur, 2001–2006 Tallinna Haridusameti... Loe veel

      Ene Pill


      Ene Pill – 1994–1999 õppeosakonna juhataja, 1999–2000 TPÜ terviseuuringute labori teadur, 2001–2006 Tallinna Haridusameti peaspetsialist/peanalüütik, 2006-2009 OÜ Inscape Baltic koolituskonsultant, 2009-2011 Rehabilitatsioonikeskus Adeli Eesti OÜ psühholoog ning alates Ene Pill on Loovteraapiate Ühingu, Eesti Koolipsühholoogide Ühingu liige ning MTÜ Q-klubi juhatuse liige. 2010. aastal lõpetas Tallinna Ülikooli kunstiteraapiate erialal ja omab terviseteaduses teadusmagistri kraadi ning omab kutsetunnistust. Praegu töötab Ene Pill Tallinna Perekeskuses psühholoogina. Täiskasvanute koolitamise pädevust omab Ene Pill tänu oma pikaajalisele tööle õpetaja ja koolitajana.


      Ene peamised uurimisvaldkonnad on kutsevalik ja seda mõjutavad tegurid, probleemsed lapsed, koolistress, kunstiteraapia võimalused haigete rehabilitatsioonis ja töös probleemsete lastega. Ta on rakendanud kunstiteraapia võtteid insuldijärgsete patsientide rehabilitatsioonis.

      Kadri Paal
      Kadri Paal on töötanud psüühiliste erivajadustega tööealiste isikutega alates jaanuar 2000. Antud sihtgrupiga töötamise kogemus... Loe veel

      Kadri Paal


      Kadri Paal on töötanud psüühiliste erivajadustega tööealiste isikutega alates jaanuar 2000. Antud sihtgrupiga töötamise kogemus on nii tegevusjuhendaja kui tegevusterapeudina. Lisaks tegevusteraapiale on Kadri omandanud Tartu Ülikoolis eripedagoogika eriala. Koolitaja kogemus Luwi OÜ-s on alates kevad 2016 ning tänu pikale töökogemusele koolitajana, on Kadri omandanud täiskasvanute koolitamiseks vajaliku pädevuse. 

      Kaili Ploom-Zilmer
      Kaili on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia erialal 2006. aastal. Ta on pikaaegselt tegelenud rehabilitatsioonivaldkonnas arendus-ja... Loe veel

      Kaili Ploom-Zilmer


      Kaili on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia erialal 2006. aastal. Ta on pikaaegselt tegelenud rehabilitatsioonivaldkonnas arendus-ja juhtimistööga ning  psühholoogilise nõustamisega vaimse tervise-, psühholoogilise heaolu ja karjäärialase eneseteostuse suunal. Kaili omab töökogemust ka hariduspsühholoogia- ja psüühikahäiretega inimestega töötamise alal. Kaili töökogemus täiendkoolituse valdkonnas koolitajana on üle 10 aasta, millele on aidanud kaasa Tartu Ülikoolis omandatud pedagoogikaalased teadmised eripedagoogika erialal ja kogemus koolitajana täiskasvanuhariduse valdkonnas. Ta on töötanud välja ning koostanud mitmeid koolitusmaterjale ning õppekavasid, andes edasi on teadmisi ja kogemusi, et aidata kaasa täiskasvanud õppijate tööalasete oskuste ning vilumuste omandamisele, säilitamisele ja täiendamisele. Täiskasvanute koolitamiseks vajaliku pädevuse on Kaili saavutanud läbi pikaajalise koolitamiskogemuse. 

      Helle Känd
      Helle Känd on lõpetanud Tartu Riikliku Ülikooli 1984. aastal (lastearsti diplom) ja Tartu Ülikooli 1993. aastal (perearsti diplom).... Loe veel

      Helle Känd


      Helle Känd on lõpetanud Tartu Riikliku Ülikooli 1984. aastal (lastearsti diplom) ja Tartu Ülikooli 1993. aastal (perearsti diplom). Koolitamisega alustas Helle noore arstina – tervise, esmaabi ja vanemlust toetavate teemadega. Eriti tunnustatud ja soovitud on Helle intellektipuudega inimeste ja lapse vaimse tervise teemadel koolitama, mida ta on teinud üle Eesti erinevates asutustes. Aastatel 2005-2007 läbis Helle rahvusvahelise täiskasvanute koolitajate kursuse.


      Tema valdkondade iseloomustamisel võib öelda, et need on teemad, mis tagavad heaolu, turvalisuse, mõistmise ja väärika elukvaliteedi. Teda võib pidada elukaare loojaks intellektipuudega inimestele (lasteaed, kool, küla, kutseõpe, rehabilitatsioon ja teised toetavad teenused). Helle on Tartu Maarja Tugikeskuse juhataja/lastearst/perearst.


      Helle ütleb enda kohta, et ta on sariõppija, aga ka praktik. Ta januneb uute kogemuste ja oskuste järele, kuid eelistab osaleda koolitustel välismaal. Tema harjumus otsida kogemusi Euroopast sai alguse, kui Eestis veel vajalikku kogemust ei olnud. Viimastel aastatel on Helle täiendanud end peamiselt veebikoolituste alal, kuna peab neid mugavaks ja kättesaadavaks suuremale hulgale inimestele. Sealjuures nendib ta, et inimlik kontakt on järjest olulisem.

      Kätriin-Eliis Haamer
      On lõpetanud Psühholoogia (BA) Tallinna Ülikoolis. Õpingute lõpus avastas enda jaoks erihoolekande ning on seal töötanud praeguseks... Loe veel

      Kätriin-Eliis Haamer


      On lõpetanud Psühholoogia (BA) Tallinna Ülikoolis. Õpingute lõpus avastas enda jaoks erihoolekande ning on seal töötanud praeguseks juba 6 aastat. Valdkond on tema jaoks väga paeluv olnud ning kogemusena on erinevate teenuste arendamist asutuse siseselt ning osalenud ISTE projektis ning selle mudeli välja arendamisel kaasa rääkinud. Hetkel on end erialaselt täiendamas Tallinna Ülikoolis sotsiaaltöö magistri erialal. Kätriin-Eliisi tööd on tunnustatud ka Haapsalu linna poolt 2018 aasta sotsiaaltöö tegijana ja 2022 aasta sotsiaalvaldkonna edendajana.

      Soovin saada koolituspakkumisi

      Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad koolituspakkumised meilile

      Mida kliendid meist arvavad?

      Auli"Autism ja ülitundlikkus
      keskkonna suhtes"
      juuni 2022

      Meie kodus on kasvamas autismispektri häirega ja ATH laps ning soovin öelda, et sellised koolitused on väga toetavad, julgustavad ja aitavad erinevates olukordades paremini mõista, suunata ja last aidata. Koolitus aitab tal paremini nii ennast kui trennis käivaid lapsi mõista. Alati ei peagi olema diagnoos, lastel võivad lihtsalt samuti nii head kui halvad päevad olla ja koolitusel mainitud juhendite abil saab nendega ilmselt aeg-ajalt paremini nö samale lainele.