Хорошая няня сильна в теории и блестяща на практике! Она знает, как наилучшим образом поддержать развитие ребёнка, создать для него безопасную среду для обучения и роста, учитывать его эмоциональные и физические потребности, формировать гигиенические и пищевые привычки, следить за его здоровьем, сотрудничать с родителями, оказывать первую помощь, работать с детьми с особыми потребностями и т.д. Подробнее о профессии няни можно узнать ЗДЕСЬ.
Если вы любите детей и вам нравится с ними работать, приходите на обучение!
Программа подготовки нянь и помощников воспитателей детского сада в учебном центре Luwi (всего 288 академических часов) включает 268 академических часов аудиторных занятий, из…
Хорошая няня сильна в теории и блестяща на практике! Она знает, как наилучшим образом поддержать развитие ребёнка, создать для него безопасную среду для обучения и роста, учитывать его эмоциональные и физические потребности, формировать гигиенические и пищевые привычки, следить за его здоровьем, сотрудничать с родителями, оказывать первую помощь, работать с детьми с особыми потребностями и т.д. Подробнее о профессии няни можно узнать ЗДЕСЬ.
Если вы любите детей и вам нравится с ними работать, приходите на обучение!
Программа подготовки нянь и помощников воспитателей детского сада в учебном центре Luwi (всего 288 академических часов) включает 268 академических часов аудиторных занятий, из которых 80 часов практики под руководством опытных специалистов в учебном заведении и 16 часов обучение по оказанию первой помощи. В качестве самостоятельной работы (всего 20 часов) участник курса письменно формулирует решение ситуационной задачи по заданной форме и защищает её устно в последний день обучения.
Учебная программа соответствует компетенциям, изложенным в профессиональном стандарте "Lapsehoidja, tase 5". После завершения обучения можно подать заявку на получение профессии "Lapsehoidja, tase 4 или tase 5". Условием получения профессии является среднее образование. Организацией, выдающей профессию, является Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon.
При желании можно пройти обучение по отдельным темам (например, для повторной сертификации по профессии "Lapsehoidja"). Обращайтесь за предложением или консультацией.
Более подробную информацию об организации данного обучения можно найти ниже ("Muu info").
EST
Hea lapsehoidja on teoorias tugev ja praktikas särasilmne! Ta oskab parimal võimalikul viisil toetada lapse arengut, luua talle turvaline õppe- ja kasvukeskkond, olla kursis tema emotsionaalsete ja füüsiliste vajadustega, kujundada hügieeni- ja toitumisharjumusi, jälgida tervislikku seisundit, teha koostööd lapsevanematega, anda esmaabi, tegeleda erivajadusega lastega jpm. Rohkem infot lapsehoidja ameti kohta on leitav SIIT.
Kui Sulle meeldivad lapsed ning sulle meeldib nendega tegeleda, tule koolitusele!
Koolituskeskus Luwi Lapsehoidja ja lasteaiaõpetaja assistendi koolitus (kogumaht 288 akadeemilist tundi) sisaldab 268 akadeemilist tundi auditoorset õpet, millest 80 tundi on juhendatud õppepraktika praktikaasutuse kohapeal ning 16-tunnist esmaabiandja väljaõpet. Iseseisva tööna (kokku 20 tundi) vormistab koolitatav etteantud vormi alusel kirjalikult situatsioonülesande lahenduse ning kaitseb selle suuliselt koolituse viimasel päeval.
Õppekava järgib Lapsehoidja, tase 5 kutsestandardis esitatud kompetentse ning koolituse läbimise järel on võimalik minna taotlema lapsehoidja, tase 4 või tase 5 kutset. Kutse saamise eelduseks on keskhariduse olemasolu. Kutset andev organisatsioon on Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon.
Soovi korral on võimalik teemasid läbida eraldi (näiteks Lapsehoidja kutse taastõendamiseks). Küsi julgelt pakkumist või konsultatsiooni.
Täpsem info antud koolituse korralduse kohta on leitav allpool ("Muu info").
Sihtgrupp
Inimesed, kes soovivad tööle asuda lapsehoidjana, lasteaiaõpetaja või abiõpetajana.
Люди, которые хотят работать няней, воспитателем в детском саду или помощником учителя.
Kursuse sisu
Eestikeelse õppekavaga saab tutvuda SIIN
- Введение, ходатайство о получении профессионального стандарта;
- Обучение манерам и профессиональной этике;
- Психология общения
- Соответствующие возрасту дневные занятия, планирование, проведение и анализ;
- Факторы, угрожающие здоровью ребёнка
- Требования безопасности для создания и поддержания безопасной развивающей физической среды.
- Развитие ребенка и его поддержка;
- Ведение домашнего хозяйства и уборка; использование бытовой техники и соблюдение требований безопасности;
- Питание в соответствии с возрастом ребенка;
- Первая помощь (16 часов);
- Наблюдение за здоровьем ребенка
- Уход и лечение больного ребенка;
- Виды ненадлежащего обращения с детьми и способы профилактики
- Поддержка развития речи ребенка;
- Сотрудничество с родителями/опекунами
- Формирование навыков самообслуживания у ребенка;
- Профилактика здоровья ребёнка (в том числе риски психологической среды);
- Ранее обнаружение и поддержка детей с особыми потребностями в дошкольном возрасте;
- Требования, связанные с организацией ухода за детьми;
- Правовые акты;
- Творческая деятельность;
- Уход за новорождённым (0-1 г).
- Уход за ребенком с большими потребностями в уходе
- Руководство по работе;
- Анализ ситуаций, руководство к зачетной работе;
- Практика под управлением (80 часов);
- Самостоятельная работа (20 часов)
Muu info
Обучение проводится 2–3 раза в неделю по будням, в учебном классе или в режиме реального времени онлайн. Точное расписание будет отправлено зарегистрировавшимся не позднее, чем за неделю до начала обучения. Учебный центр оставляет за собой право вносить изменения в расписание при необходимости.
Обратите внимание! Для онлайн обучения мы ожидаем от участников постоянное подключения к интернету, исправные микрофон и камеру для использования в течение всего дня. Также необходимо иметь активный адрес электронной почты для отправки учебных материалов и информации.
Учебная практика проходит в учебном заведении на месте в определённое время в соответствии с расписанием. Как правило, во время практики обучение не предусмотрено. Участник, по возможности, самостоятельно ищет подходящее учебное заведение или, если требуется помощь в выборе, информирует менеджера по обучению. Учебный центр сотрудничает с несколькими региональными учебными заведениями.
В стоимость обучения входит участие в обучении, руководство учебной практики, отдельная плата организации за практику, обучение оказанию первой помощи, учебные материалы и кофе-паузы в случае очного обучения. Участникам, успешно завершившим обучение, выдаётся электронный сертификат. Медицинская справка в стоимость обучения не входит.
EST
Koolituspäevad toimuvad tööpäevadel 2 - 3 korda nädalas, kas kohapeal klassiruumis või reaalajas veebikeskkonnas. Täpne tunniplaan edastatakse registreerujatele hiljemalt nädal enne koolituse algust. Koolituskeskusel on õigus vajadusel teha tunniplaanis muudatusi.
Pane tähele! Veebis toimuvate koolituspäevade puhul ootame, et osalejal on olemas püsiv internetiühendus, töötav mikrofon ja kaamera, mida kasutada kogu koolituspäeva jooksul. Vajalik on ka aktiivse meiliaadressi omamine õppematerjalide ja info saatmiseks.
Õppepraktika toimub praktikaasutuses kohapeal kindlaks määratud perioodil, tunniplaani alusel. Õppetööd üldjuhul õppepraktika toimumise ajal ei toimu. Sobiva praktikaasutuse otsib osaleja võimalusel endale ise või teavitab koolitusjuhti, kui vajab valiku tegemisel abi. Koolituskeskus teeb koostööd mitmete piirkondlike prakitkaasutustega.
Koolituse hind sisaldab osalemist koolitusel, juhendamist, eraldi tasu praktikaasutusele õppepraktika juhendamise eest, esmaabiandja väljaõppe koolitust, õppematerjale ning klassikoolituse korral kohvipause. Koolituse edukalt läbinutele väljastatakse digitunnistus. Tervisetõend ei kuulu koolituse hinna sisse.
Koolitajad

Angela Melikhova
Angela Melikhova Angela Melikhova, PhD, on praktiseeriv jurist, 6. taseme andragoog, 20-aastase kogemusega Eesti töö-, sotsiaal-... Loe veel
Julia Kašina
Sotsiaalteaduste magister, on lõpetanud Tallinna Ülikooli magistratuuri sotsiaalpedagoogika ja lastekaitse erialal. Аlates 2007.a.... Loe veel
Jelena Ustritskaja
34-aastase kogemusega pedagoog, vene keele õpetaja, muinasjututerapeut-praktik, õpetaja, kirjastuse Avita metoodik, Rahvusvahelise... Loe veel
Ene Paadimeister
Ene Paadimeister on lõpetanud Tallinna Ülikooli koolieelse pedagoogika ja psühholoogia eriala. Aastatel 1985 – 2003 on ta olnud... Loe veel
Anne Orasmäe-Tšižik
Anne Orasmäe- Tšižik on Põhja-Eesti Regionaalhaigla Onkoloogia- ja hematoloogiakliiniku õde-konsultant. Tema töökogemus algas... Loe veel
Aleksandra Gagen
Majandusvaldkonna magistrikraadile vastava kõrgharidusega tegutsev toitumisterapeut ja Eesti Toitumisteraapia Assotsiatsiooni tegevliige.... Loe veel
Irina Gulova
Lõpetas 2018 Vene Föderatsiooni Gertseni nimelise Pedagoogilise Ülikooli Defektoloogia osakonnas oligofreenopedagoogika (vaimse... Loe veel
Eduard Ristoja
Eduard Ristoja on litsenseeritud esmaabiõpetaja, täiskasvanute koolitaja (andragoog) tase 5, omab Tartu Ülikooli magistrikraadi... Loe veel