Probleemne käitumine või oskuste puudumine? Oskuste ja Vastutuse õppe meetod.

Koolituse eesmärgiks on anda hoolivale täiskasvanule praktilised töövahendid laste käitumisprobleemidega toime tulemiseks. Koolitusel saab ülevaate ja praktilised oskused lahenduskeskse teraapia sekkumiste kasutamisest kodu ja lasteaia-, koolikeskkonnas. Koolitusel käsitletakse kahte struktureeritud sekkumist: Oskuste ja Vastutuse õpet. 

Sihtgrupp

Täiendusõppeks lasteaiaõpetajatele ja õpetaja abidele, lapsehoidjatele, laste-ja asenduskodude personalile, lapsevanematele, tugiisikutele. 

Samuti klassiõpetajatele, koolipsühholoogidele, sotsiaalpedagoogidele sh tugispetsialistidele nt noorsootöötajatele sotsiaaltöötajatele, lastekaitsetöötajatele.

Kursuse sisu

Oskuste ja Vastutuse õpe on lahenduskeskesele teraapiale tuginevad meetodid, mille autoriteks on Ben Furman ja Tapani Ahola. Meetodite eesmärgiks on rikastada lapsevanemate, õpetajate sekkumisvõtteid väljakutsuvale, ebakohasele käitumisele reageerimiseks ning toetada laste, õpetajate ja vanemate omavahelist koostööd.

Oskuste õppe keskne idee käsitleb suurt osa laste probleemide puuduvate oskustena, mida on võimalik õppida või täiendada. Teisisõnu – lastel ei ole probleeme, vaid on puuduvad oskused, mida nad ei ole veel ära õppinud. 15 sammuline sekkumistehnika pakub konkreetseid lahendusi nii käitumisprobleemide kui ka erinevat laadi psüühiliste häirete korral. 

Vastutuse õppe meetod on 6-astmeline juhis lapse vastutustundliku käitumise saavutamiseks.

Muu info

Hind sisaldab kohvipause ja koolitusmaterjale. Koolituse läbinutele väljastatakse digitunnistus.

Päevakava on järgnev:

  • 10.00-11.30 koolitus
  • 11.30-11.45 paus
  • 11.45-13.15 koolitus
  • 13.15-13.30 paus
  • 13.30-15.00 koolitus

Koolitajad

Angela Jakobson

Angela Jakobson on lõpetanud 2000. aastal Tartu Ülikooli psühholoogia eriala, 2004. aastal kaitses magistritöö (cum laude) teemal... Loe veel
Angela_Jakobson

Angela Jakobson

Angela Jakobson on lõpetanud 2000. aastal Tartu Ülikooli psühholoogia eriala, 2004. aastal kaitses magistritöö (cum laude) teemal “Aktiivsus- ja tähelepanuhäirega laste kognitiivsete võimete struktuur” ning jätkas õpinguid Tartu Ülikooli haridusteaduskonna doktoriõppes teemal “Hariduslike erivajadustega lastele kohase õpetuse planeerimine tavakoolis”. Angela omab kliiniline psühholoog, tase 7 ja kliiniline lapsepsühholoog, tase 7 kutseid. 2013. aastal omistati talle Euro Psy kvalifikatsioon tervise ja kliinilise psühholoogia valdkonnas. Hetkel töötab Angela kliinilise psühholoogina ning teeb õppejõu/koolitajana koostööd erinevate lasteaedade, koolide ja koostööpartneritega. Angela pikaajaline kogemus koolitajana on andnud talle täiskasvanute koolitamiseks vajaliku pädevuse.  Ta valiti 2013. aastal Tartumaa aasta koolitajaks. 

  • 03.02
  • 194.00€
  • Kastani 39, Tartu
  • 10.00-15.00
  • Eesti
  • 6 tundi